DE LA IDEE LA REZULTAT, INOVEAZA SI PUNE ECHIPA PE PRIMUL LOC INTR-O EXPERIENTA MECCANO.
Fast track este o experienta automobilistica, fiecare echipa reusind sa realizeze o masina din piese tip mecano, sa costumeze soferul urmand sa concureze intr-un grand prix de zile mari.
Fiecare echipa primeste un kit complex si toate instrumentele necesare pentru a construi o masina care va concura pe un circuit de viteza.
In prima etapa vor trebui sa foloseasca toate piesele puse la dispozitie urmand sa avem un castigator intermediar pentru aceasta sesiune.
In a doua etapa fiecare proiect poate fi simplificat si eficientizat pentru a prinde cat mai multa viteza dar cu un numar setat de piese.
In a 3-a etapa, fiecare echipa poate decide numarul de piese pe care il va folosi pentru constructia masinii.
Programul este destinat echipelor care vor sa se distreze, sa inteleaga etapele constructiei unei echipe dar si unei masini, care au dexteritate in asamblarea unor piese tip mecano, lego etc.
Desfasurare
Icebreaker – Crowd Games
Cum te poti juca cu 100 sau 1000 de oameni in acelasi timp? Raspunsul nostru e: cu ”Crowd Games”, facilitate de Ascendis. Ele sunt bazate pe captarea unor sunete sau zgomote din public, sau pe miscarile participantilor. Ei determina o miscare, stanga, dreapta sau sus-jos, pe jocul care este proiectat pe ecran. Participantii vor manevra o masina virtuala folosindu-si vocile si vor trebui sa scoata un timp cat mai bun.
INTRODUCERE FAST TRACK
Participanti vor primi o cutie cu piese tip meccano din care pot construi 25 de tipuri de masini. Cea mai buna varianta gasita de ei va concura la final pentru a castiga premiile puse la bataie.
Vor avea nevoie de un numar de 6 persoane in echipa si vor trebui sa isi foloseasca toata ingeniozitatea pentru a castiga.
CONSTRUCTIE
Fiecare kit contine toate piesele necesare dar si scheme pe care participantii le pot folosi. Pe langa acest lucru vor avea la dispozitie tutoriale video pentru a intelege cum se face cel mai usor asamblarea. Dupa aproximativ 10 minute totul va deveni intuitiv.
Incepe partea in care participantii pun ideile cap la cap, verifica greutatea componentelor, unghiul pistei de concurs, si incearca sa creeze o masina cat mai performanta.
PRIMA CURSA
Cu masinile pregatite, vom face o prima cursa, folosind modelul de campionat. Cate 4 masini ruleaza in acelasi timp si primii doi merg in finala.
In acelasi timp vom lua in calcul si timpii realizati de fiecare masina pentru a stabili castigatorii.
IMBUNATATIRI
Este momentul de a face imbunatatiri pentru fiecare masina in parte. Experienta primei curse vine cu idei pe care le-au vazut implementate la alte echipe sau modalitatile de a scade greutatea masinii fara a afecta stabilitatea acesteia etc.
Participantii sunt indemnati sa faca un brainstorming si sa implementeze cele mai bune 3 idei.
A DOUA CURSA
In urma imbunatatirilor realizate urmeaza o noua cursa, dupa acelasi model tip campionat. De data aceasta fiecare echipa alege o alta echipa cu care va concura 1 la 1. Conteaza doar timpul scos pentru stabilirea castigatorilor.
Masinile raman in posesia participantilor.
Rezultatul final:
Intelegerea interdependentei sarcinilor cand se lucreaza in echipa;
Imbunatatirea atitudinii proactive;
Dezvoltarea creativitatii;
Energizarea si motivarea echipei.