CREATING BETTER EVENTS!

Află mai multe

Ce face un meeting designer?

De la idee la implementare

Fiecare element al unui eveniment de la conținut si invitați până la moderator, format, mâncare și echipamentele audio-vizuale, servește unui singur scop: să ofere participanților stimulii potriviți. Acești stimuli sunt concepuți pentru a inspira participanții să acționeze și să creeze un impact semnificativ în lumea reală, dincolo de eveniment. Noi organizăm evenimente care produc rezultate.

De la idee la impact

Ești conștient de impactul evenimentelor pe care le organizezi? Organizarea noastră se concentrează puternic pe impact – fie că proiectăm doar o singură sesiune, te sfătuim asupra unor schimbări a da putere evenimentului tău. Realizăm acest lucru folosind o metodologie ce se intituleaza Meeting Design. Pentru că întâlnirea trebuie să contribuie la strategia ta, să fie integrată în cultura ta și să fie aplicabilă pentru participanții tăi.

Contribience

Este o abordare nouă care încearcă să implice în mod activ toate părțile interesate în procesul de design al unui eveniment. Ajuta la asigurarea că rezultatul satisface nevoile tuturor părților implicate. Permite unei game largi de oameni să aducă o contribuție creativă la formularea și rezolvarea unei probleme. Facilitatorii noștri stiu să ghideze echipe de management pentru a lua cele mai bune decizii în privința organizării unui eveniment sau conferințe.

Ați definit în detaliu fiecare pas al evenimentului. Totul a devenit suficient de simplu încât să ne surprindă și să fie peste așteptările noastre. De la selecția sălii de conferință până la gestionarea unui program foarte încărcat, experiența a devenit una plăcută știind că voi vă ocupați de toate detaliile. Ați fost întotdeauna foarte rapizi să ne oferiți informații și să ne arătați soluții potrivite. Ați fost de partea noastră.

Marketing Manager, Telecom

Cum colaborăm?

%

Pasul 1

Întâlnire pentru a trece prin procesul de meeting design. Este recomandabil să avem acces la sponsorii evenimentului din primele faze ale discuțiilor. În această întâlnire setăm cadrul desfasurării și organizării evenimentului.

%

Pasul 2

Realizăm cadrul general, stabilim liniile principale ale evenimentului, aplicăm conceptul, stabilim way of working, sarcinile și deadline-urile pentru toate zonele evenimentului. 

%

Pasul 3

Implementăm. Pre-event: comunicare, logistică, speakeri etc. Event: Implementare și atenție la detalii. Post event: Comunicare, follow-up și închidere eveniment.

Valentin Ionescu

Valentin Ionescu

Meetign Designer

Mă consider un profesionist extrem de motivat, cu o pasiune deosebită pentru organizarea de evenimente. Am peste 15 ani de experiență în managementul evenimentelor corporate, organizând mai mult de 500 de team building-uri, 40 conferințe de mare amploare, lansări de produse, evenimente caritabile, atât fizice, cât și online. Am colaborat cu clienți din țară și din străinătate, provenind din industrii diverse, cum ar fi, dar fără a se limita la, banking, logistică, aviație, eCommerce, pharma, FMCG, construcții și IT. Punctele mele forte constau în coordonarea echipelor mari, cu o abordare proactivă față de client și o viziune de ansamblu, punând un accent ridicat pe detalii, gestionarea timpului și prioritizare, cu scopul final de a transforma fiecare eveniment într-o experiență memorabilă.

15+ years of event experience, Meeting and game designer for large crowds, Toastmasters Certified Speaker, 40+ organized conferences across Europe, 500+ events, both offline and online