Speakeri

pentru evenimente
care inspiră!

Află mai multe

Subiectele preferate

  • Lucru în echipă și Leadership
  • Performanță bazată pe date
  • Managementul siguranței și riscurilor
  • Schimbare & Transformare
  • Sustenabilitate în F1

Susține discursurile în limba

  • Engleză

Evenimente la care a participat

  • OMV Global Finance Meeting
  • Continental Leadership Days
  • Rompetrol Annual Event
  • Vodafone Global meeting
  • T-Mobile European Conference
  • & more than 200 international events
Categoria de speakeri Business Formula 1 Leadership

Biografie

Pe parcursul unei cariere de peste 30 de ani, Mark Gallagher a ocupat funcții de conducere în Formula 1. Astăzi este autor, prezentator și analist în industrie, continuând să lucreze cu piloți și echipe în fruntea acestui sport global. Este, de asemenea, un public speaker renumit și, începând cu anul 1998, a susținut discursuri organizațiilor din întreaga lume.

Cariera sa executivă în Formula 1 a inclus peste un deceniu în consiliul de conducere al echipei Jordan Grand Prix, gestionarea faimoasei companii de motoare Cosworth și contribuția la înființarea departamentului comercial al echipei Red Bull Racing. Mark a fost membru al grupurilor de lucru tehnice din cadrul FIA, însărcinate cu abordarea provocărilor, inclusiv sustenabilitatea mediului și siguranța, aceasta din urmă fiind centrală în mediul reglementar al sportului.

Mark Gallagher a petrecut doi ani lucrând la regulamentele privind eficiența energetică adoptate de Formula 1 în 2014. Expertiza sa acoperă managementul comercial și operațional al echipelor de Formula 1 și include aspectele reglementare, de afaceri și tehnologice ale sportului. Din 1994, a introdus unele dintre cele mai importante companii de tehnologie din lume în sport, jucând un rol cheie în transformarea digitală a Formula 1.

Cariera lui Mark în Formula 1 a început în 1983, lucrând în media și comunicare, înainte de a se alătura echipei Jordan Grand Prix în 1990. În 1998, Mark s-a alăturat consiliului de conducere al echipei Jordan, aceasta luptând pentru Campionatul Mondial în 1999. În 2004, a fost invitat să se alăture organizației Jaguar Racing în timp ce aceasta se transforma în Red Bull Racing.

În 2010, Mark Gallagher a fost numit directorul celebrei companii de motoare de Formula 1 Cosworth, care furnizează o treime dintre echipele de Formula 1 cu motoare și tehnologii asociate. Din 2012, Mark s-a concentrat pe afacerea sa de consultanță în Formula 1, Performance Insights.

Este, de asemenea, un colaborator, autor de articole și prezentator pentru revistele GP Racing și Autosport, parte a rețelei globale de motorsport. A publicat trei cărți, “Grand Prix – Ultimele 25 de ani” (WH Smith, 1999) și două ediții ale cărții “The Business of winning” (Kogan Page, 2014), cu o ediție complet revizuită, a doua ediție fiind publicată pe 3 octombrie 2021. Cea de-a patra carte, “The Future Business Formula“, scrisă împreună cu antrenorul de afaceri Adrian Stalham, va fi publicată în mai 2023.

Mark Gallagher a colaborat, de asemenea, cu David Coulthard la bestsellerul său “The Winning Formula” (Blink Publishing, 2018) din Sunday Times. Între anii 2005 și 2010, Mark a fost consultant pentru Pixar la filmele “CARS” și “CARS 2”.

Cum o cultură a echipei alimentează performanța ridicată

O echipă de Formula 1 trebuie să proiecteze, să producă, să dezvolte și să opereze un vehicul de înaltă performanță care combină tehnologii din domeniul aerospațial, automotive și IT&C. Respectarea regulilor este esențială, la fel ca asigurarea faptului că mașinile sunt sigure, fiabile și performante. Termenele limită nu pot fi ratate; Marele Premiu, care include Campionatul Mondial de Formula 1 al FIA, reprezintă o serie de termene limită și negociabile.

Lucrul în echipă este cheia; echipele de top au 1000 de angajați, dintre care doar 10% participă la curse, astfel că echipa de înaltă performanță începe cu săptămâni, luni și ani înainte de un eveniment în facilitățile de cercetare și dezvoltare și în fabrici, unde aceste fascinante mașini de Formula 1 sunt dezvoltate. Pe pistă, lucrul în echipă de înaltă performanță continuă, exemplificat perfect de echipele de mecanici care pot realiza opriri la boxe precise în 2 secunde.

Dezvoltarea comportamentului și a culturii potrivite în echipă este un aspect cheie pentru echipele de conducere. Acest lucru înseamnă asigurarea faptului că fiecare persoană este responsabilă, își asumă responsabilitatea și înțelege importanța evitării mentalității izolate și adoptarea comunicării transfuncționale.

Alinearea în spatele strategiilor și obiectivelor ambițioase ale echipei este vitală, la fel ca și agilitatea de a adapta strategia în fața schimbărilor constante în tehnologie și performanța competitorilor.

Modelele de afaceri se descompun, apar altele noi, tehnologia evoluează, reglementările sunt revizuite, iar clienții își schimbă obiceiurile de cumpărare.

Fiecare industrie este martoră a schimbării, iar Formula 1 nu face excepție; ca un sport în valoare de miliarde de dolari, a cunoscut schimbări fără precedent în ultimii 20 de ani. Numărul evenimentelor a crescut, trecând de la centrul său tradițional din Europa la un calendar cu adevărat global, care include 65% din evenimente în destinații de lungă distanță. Peisajul media se schimbă complet; au dispărut audiențele formate din familii care se uitau la televizor împreună, în schimb, sporturile globale trebuie să dezvolte produse care să atragă toate vârstele și demografia, pe multiple platforme de media digitale.

Nu numai că echipele sportului fac afaceri în locuri și în moduri noi, dar se implementează și strategii de diversificare pe măsură ce modelele de afaceri evoluează. Interdicția Uniunii Europene asupra publicității și sponsorizării produselor din tutun în 2005 a provocat o schimbare seismică, la fel ca și consecințele crizei financiare din 2008. Astăzi, echipele vând soluții tehnologice în sectoare diverse, inclusiv automotive, sănătate, farmaceutică și aero-spațială; o transformare radicală pentru echipele de Formula 1, care acum funcționează ca furnizori de tehnologie pentru industrie.

Mai presus de toate, echipele de conducere ale Formula 1 au trebuit să comunice, să gestioneze și să implementeze strategii de transformare, să-și conducă echipele și să se asigure că profită la maximum de adoptarea schimbării.

A fost, cu siguranță, cel mai energizant și plin de momente de învățare discurs la care echipa mea de management a participat vreodată. 

Participant

CEO, Companie din industria energiei

Contactează-l pe Mark Gallagher pentru următorul eveniment

12 + 13 =